HARVIA FROSTY šalto vandens kubilas
Aprašymas
Reguliarus kūno poveikis šaltam vandeniui trumpą laiką suteikia daug naudos sveikatai, pavyzdžiui, pagerina imunitetą, mažina stresą, pagerina miego kokybę, greitą atsigavimą po sporto, numalšina skausmą ir suaktyvina ruduosius riebalus. Paprastai šis sveikatinimo būdas buvo prieinamas tik profesionaliems sportininkams, žmonėms besilankantiems SPA ir žmonėms kurie žiemą maudosi vandens telkiniuose. Visada paruošta šalto ledo vonia yra puikus būdas pasiekti šią naudą sveikatai.
HARVIA FROSTY yra šalto vandens kubilas, leidžiantis šiai sveikai praktikai tapti jūsų kasdienybės dalimi namuose. HARVIA FROSTY visada paruoštas naudojimui ir jūs galite lengvai reguliuoti vandenį iki pageidaujamos temperatūros, žemiausia iki 4°C.
Ovalios formos HARVIA FROSTY šalto vandens kubile patogiai telpa 2 žmonės.
HARVIA FROSTY yra pagamintas iš aukštos kokybės medžiagų, kurios yra saugios naudoti. Kubilas yra patogus ir lengvai prižiūrimas. HARVIA FROSTY visada komplektuojamas su izoliuotu dangčiu, kad būtų efektyviai palaikoma norima temperatūra ir padidinamas saugumas, neleidžiant vaikams patekti į šalto vandes kubilą.
HARVIA rekomenduoja kas 1 - 3 dienas keisti vandenį kubile, nors įpylus baseino chloro tą patį vandenį galima naudoti iki 14 dienų.
- Talpa (asmenys): 1-2
- Užpildymo tūris: 500 l
- Vandens tūris: 615 l
- Yra izoliuotas dangtis
- Gaminio plotis: 144 cm (Su aušinimo įtaisu)
Techniniai duomenys
- Garantija (m.) 2
- Pagaminimo šalis Suomija
- Aukštis (mm) 990
- Ilgis (mm) 1700
- Gylis (mm) 830
- Svoris (kg) 112
Pristatymo informacija
Mūsų įmonės prioritetas - aukščiausios kokybės prekių pristatymas klientams jiems patogiu laiku į jų pasirinktą vietą.
Prekes siunčiame į visas pasaulio šalis, jei rinkdamiesi pristatymo adresą nerasite Jums reikiamos šalies ar miesto, į kurį norite siųsti perkamą prekę, maloniai prašome kreiptis elektroniniu paštu [email protected] arba skambinti kontaktiniu telefonu, pristatymo kaina bus paskaičiuota individualiai.
Visuomet yra galimybė pristatyti.
Pristatymo terminas
Dažniausiai prekės Lietuvoje pristatomos per 1-4 darbo dienas. Jei Jūsų užsakyta prekė yra sandėlyje – ją paruošime išsiuntimui Jums per 1-2 darbo dienas nuo mokėjimo gavimo į parduotuvės banko sąskaitą. Kai užsakymas paruoštas, jis perduodamas kurjeriui pristatymui ir pristatymo greitis priklauso nuo pasirinkto pristatymo būdo. Jei Jūsų užsakytos prekės sandėlyje nėra, mes su Jumis susisieksime ir informuosime, kad pristatymas gali užtrukti ilgiau. Atkreipkite dėmesį, kad užsakymai nėra apdorojami ir siunčiami savaitgaliais ar švenčių dienomis.Maksimalus pristatymo laikas neturėtų viršyti 4–6 savaičių.
Pristatymo į namus kainos
Pristatymo kaina visoje Europoje skaičiuojama pagal kurjerių tarnybos nustatytus įkainius.
Prieš pristatydamas prekes, kurjeris telefonu suderins Jums priimtiną prekių pristatymo laiką (darbo dienomis I-V 8:00 - 17:00).
Prekės nemokamai nesiunčiamos į Neringą.
Svarbu! Pristatymo išlaidos į elektroninėje parduotuvėje nurodytą prekės kainą nėra įskaičiuotos.
Prekių pristatymo suma bus pridėta prie prekių krepšelio vertės.
Prekių atsiėmimas
Jūs visada galite derinti patogų pristatymo laiką. Jei kurjeriui informavus apie pristatymą negalėsite tuo metu būti vietoje, informuokite apie tai kurjerį arba pirtiesprekes.lt darbuotoją el. paštu: [email protected] ar telefonu +370 683 45000, ir pakoreguokite pristatymą į Jums patogią datą. Prieš pristatydamas prekes, kurjeris telefonu suderins Jums priimtiną prekių pristatymo laiką (darbo dienomis I-V 8:00 - 17:00).
Jei prekės pristatymas vėluoja, būtinai praneškite mums.
Priimdami pristatytas prekes patikrinkite siuntos (pakuotės) būklę, įsitikinkite ar pakuotė nedeformuota, nepažeista. Jeigu kyla įtarimų, kad pakuotė buvo pažeista, deformuota, nepasirašykite ant siuntos dokumentų ir siuntą atiduokite atgal kurjeriui. Jeigu pakuotė tvarkinga, tada pasirašykite sąskaitoje faktūroje (važtaraštyje) ar kitame siuntos perdavimo-priėmimo dokumente. Pasirašytas dokumentas - tai įrodymas, kad tvarkingos prekės buvo pristatytos būtent Jums.
Nustačius siuntos pakuotės pažeidimą, Pirkėjas ar Pirkėjo atstovas siuntos privalo nepriimti. Tokiu atveju transporto įmonės atstovas kartu su Pirkėju ar Pirkėjo atstovu užpildo specialų siuntų patikrinimo aktą, kuriame nurodo rastus pažeidimus.
Prekių grąžinimas
Visos siuntos mūsų sandėlyje yra patikrintos ir saugiai supakuotos, tačiau kartais gali būti padaryta žala transportuojant. Net jei nesate tikri, ar siunta nebuvo pažeista, visada pravartu nufotografuoti gautą pakuotę.
Jei matote pažeistos pakuotės požymius, atlikite šiuos veiksmus:
1. Nufotografuokite pakuotę ir įsitikinkite, kad matomi pažeidimai.
2. Išpakuokite užsakymą ir patikrinkite, ar produktai nepažeisti, nufotografuokite sugadintą prekę.
3. Jei yra pažeidimas, prašome informuoti mus el. paštu [email protected]
Pretenziją dėl sugadintų ar sulūžusių prekių turite pateikti per 1 (vieną) darbo dieną nuo pristatymo dienos. Bendrovė turi gauti visą informaciją ir aprašymą raštu su prisegtomis sugadintų prekių nuotraukomis.
Pirkėjui atsisakius priimti pristatytas prekes be defektų, jis privalo apmokėti prekių grąžinimo mums išlaidas.
Jei turite pageidavimų ar pastabų dėl prekių pristatymo paslaugų, susisiekite su mumis el.paštu arba telefonu. Būtinai atsižvelgsime į jūsų pageidavimus.